.
.
.
.
.

czwartek, 2 lutego 2012

Podaj dalej... NASZE ULUBIONE SERIALE


Do zabawy "NASZE ULUBIONE SERIALE" 
zaprosiła mnie JuWika ;)

 Zasady zabawy :
1. Napisz kto Cięzaprosił
2. Opublikuj u siebie na blogu logo zabawy
3. Wymień kilka swoich ulubionych seriali
4. Zaproś co najmniej 5 innych blogerów do zabawy

"Daleko od szosy"
 Pierwszy raz obejrzałam jako bardzo młodziutkie dziewczę
i wciąż wracam do perypetii młodego i niezwykle upartego Leszka...

* * * * * * * * * *

"Dom"
Kultowy serial - oglądam zawsze, kiedy mam okazję
- bez względu na to, na który trafię odcinek...
* * * * * * * * * *

"On, ona i dzieciaki"
Zwariowane przygody rodzinki Kyle :) 
zawsze wywołują u mnie salwy śmiechu,
a Damon Wayans jest bezkonkurencyjny!!!

* * * * * * * * * *

"Ranczo"
Nie ma co pisać - wszyscy wiemy, za co lubi się ten serial ;)

* * * * * * * * * *

"Rodzinka pl."
Środowe wieczory mam zarezerwowane na przemiłe towarzystwo
rodziny Boskich ;)
Do zabawy serdecznie zapraszam:



Chociaż dzisiaj rano u nas było -22 st. C
przesyłam Wam 
GORĄCE UŚCISKI ;)


6 komentarzy:

  1. Rodzinkę.pl też oglądamy. Rodzinnie :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    Jeka ale mnie dawno u ciebie nie było :) Co tam u ciebie słychać ? Napisz proszę...Z seriali to chyba lubię Ranczo..pozdrawiam ciepło Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zaproszenie do zabawy:) musze szybko nadrobic zaleglosci bo jeszcze musze napisac o kosmetykach:)
    "On ona i dzieciaki" tez ogladalam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam polskie seriale, zwłaszcza stare :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i już główkuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. These cameras are being widely used by the secret agents and detectives across the globe to resolve their tricky cases. But this thing becomes difficult to some extent for an ordinary person but now, there are ample such products in the market.
    http://www.spymumbai.com/spy-camera.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione przez Ciebie słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...