.
.
.
.
.

niedziela, 13 listopada 2011

Kolejny raz miałam szczęście !!!


Tak.... Wygrałam kolejne Candy!!!
Tym razem udało mi się u Alicji z bloga MOJA DEKOLANDIA



W nagrodę otrzymałam wersję numeryczną poszeweczki z nadrukiem z Citra :)
Pięknie wykonana, wygląda rewelacyjnie!
I tak też prezentuje się wśród moich poduch,
które na razie występują jeszcze w niebieskościach,
ale.... już niedługo wskoczą w czerwone ubranka :) 


Alicjo!
Bardzo, ale to bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę i piękną nagrodę!
Sprawiłaś mi ogromną przyjemność...




Polecam wszystkim udział w takich "rozdawajkach" - zabawa, emocje, wyczekiwanie,
a przy wygranej - radochy, że ho! ho!

PS. przy okazji przypominam o moim
Mikołajkowym Candy klik 
na które serdecznie zapraszam :)


Była też niespodzianka! A jakże!
W paczuszce, oprócz poszeweczki, znalazłam też słodki szydełkowy dzwoneczek :)
Na choinkę - jak znalazł!!!


* * *

Jeszcze raz bardzo dziękuję,
pozdrawiam wszystkich odwiedzających

amaggie

18 komentarzy:

  1. Moje gratulacje ! Piękna wygrana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-) Fajnie jest coś dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) super wygrana!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ty to Szczęściara jesteś i tak trzymaj :))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam:) Z przyczyn ode mnie nie zależnych byłam zmuszona do zmiany nazwy bloga z muniana.blogspot.com na muniawnorwegii.blogspot.com. Bardzo proszę o zmianę adresu bloga w podlinkowanym zdjęciu z informacją o candy oraz jeśli masz mnie na liście obserwowanych blogów, również proszę o zmianę nazwy strony. Bardzo przepraszam za zamieszanie. Pozdrawiam cieplutko
    Munia:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,że pięknie się wpasowała w Twoje wnętrze:) Ciszę się,że Ci się podoba,ja oszalałam na punkcie tych "drukowanych" poduch :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świewtne prezenty, poduszkę to skradlabym Ci od razu:) ai dzwoneczek w sam raz na świeta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, tylko pozazdrościc :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej tym bardziej że ja nigdy nic nie wygrałam. Przesliczna ta poszewka, też mi się takie marzą. Może kiedys uda mi się własnoręcznie takie cudo wykonać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta podusia:)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje -podusia BOSKA -pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i gratuluję wygranej. Wiele radości faktycznie sprawia taka zabawa w dawanie i dostawanie. Pozdrawiam cieplutko.Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aha, jeszcze jedno, w obserwatorach jestem jako czerwony maczek. Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIĘKNA TA PODUSZKA....MUSZĘ SOBIE NASZYĆ LNIANYCH PODUCH...ZWŁASZCZA,ZE JEDNA POCZYNIŁAM NA WYMIANKĘ...I TAK MI SIĘ SPODOBAŁA:)))....GRATULUJĘ....I ŻYCZĘ POWODZENIA U MNIE:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie zdążyłam a nagrody gratuluję:-)Bardzo ładna poduszka a co najważniejsze w twoim guście i klimacie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione przez Ciebie słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...