.
.
.
.
.

niedziela, 13 listopada 2011

Kolejny raz miałam szczęście !!!


Tak.... Wygrałam kolejne Candy!!!
Tym razem udało mi się u Alicji z bloga MOJA DEKOLANDIA



W nagrodę otrzymałam wersję numeryczną poszeweczki z nadrukiem z Citra :)
Pięknie wykonana, wygląda rewelacyjnie!
I tak też prezentuje się wśród moich poduch,
które na razie występują jeszcze w niebieskościach,
ale.... już niedługo wskoczą w czerwone ubranka :) 


Alicjo!
Bardzo, ale to bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę i piękną nagrodę!
Sprawiłaś mi ogromną przyjemność...




Polecam wszystkim udział w takich "rozdawajkach" - zabawa, emocje, wyczekiwanie,
a przy wygranej - radochy, że ho! ho!

PS. przy okazji przypominam o moim
Mikołajkowym Candy klik 
na które serdecznie zapraszam :)


Była też niespodzianka! A jakże!
W paczuszce, oprócz poszeweczki, znalazłam też słodki szydełkowy dzwoneczek :)
Na choinkę - jak znalazł!!!


* * *

Jeszcze raz bardzo dziękuję,
pozdrawiam wszystkich odwiedzających

amaggie

17 komentarzy:

  1. Moje gratulacje ! Piękna wygrana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-) Fajnie jest coś dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) super wygrana!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ty to Szczęściara jesteś i tak trzymaj :))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że pięknie się wpasowała w Twoje wnętrze:) Ciszę się,że Ci się podoba,ja oszalałam na punkcie tych "drukowanych" poduch :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świewtne prezenty, poduszkę to skradlabym Ci od razu:) ai dzwoneczek w sam raz na świeta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, tylko pozazdrościc :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej tym bardziej że ja nigdy nic nie wygrałam. Przesliczna ta poszewka, też mi się takie marzą. Może kiedys uda mi się własnoręcznie takie cudo wykonać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta podusia:)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje -podusia BOSKA -pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i gratuluję wygranej. Wiele radości faktycznie sprawia taka zabawa w dawanie i dostawanie. Pozdrawiam cieplutko.Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aha, jeszcze jedno, w obserwatorach jestem jako czerwony maczek. Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. PIĘKNA TA PODUSZKA....MUSZĘ SOBIE NASZYĆ LNIANYCH PODUCH...ZWŁASZCZA,ZE JEDNA POCZYNIŁAM NA WYMIANKĘ...I TAK MI SIĘ SPODOBAŁA:)))....GRATULUJĘ....I ŻYCZĘ POWODZENIA U MNIE:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie zdążyłam a nagrody gratuluję:-)Bardzo ładna poduszka a co najważniejsze w twoim guście i klimacie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione przez Ciebie słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...