.
.
.
.
.

środa, 20 czerwca 2012

ZABAWA


Zostałam zaproszona przez Malinę do zabawy 
- dziękuję ;)
 
Każda zaproszona do zabawy osoba odpowiada na zadane 11 pytań, 
następnie wybiera 11 nowych osób, którym zadaje 11 nowych pytań.




"Malinowe" pytania i moje odpowiedzi:

           1. Rower czy samochód?
              Uwielbiam rower, ale zmuszona jestem częściej korzystać z samochodu ;(

           2. Komputer czy telewizor?
              Komputer!

           3. Zakupy, czy DIY?
              Chyba jednak zakupy...

           4. Spaghetti czy lasagne?
              Spagetti (szczególnie CARBONARA)

           5. Wanilia czy czekolada?
              !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CZEKOLADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
         
           6. Ogród czy łąka?
              Stanowczo ogród

           7. Firanki czy zasłonki?
              Zasłonki

           8. Kawa z mlekiem czy bez?
              Z dużą ilością mleka!!!

           9. Upał czy mróz?
              Jestem typowym zmarźluchem, czyli - UPAŁ

          10. Krowa czy byk?
              Krowa, bo... daje mleczko do kawy ;)

          11. Ogień czy woda?
              WODA - uwielbiam !


A teraz moje pytania:

1. Kino czy teatr?
2. Słodkie czy gorzkie?
3. Lokówka czy prostownica?
4. Maliny czy truskawki?
5. Blogger czy Facebook?
6. E-mail czy telefon?
7. Biały czy czarny?
8. Radio czy telewizja?
9. Morze czy góry?
10. Wino czy piwo?
11. Samolot czy pociąg?


Do zabawy zapraszam:

Mam nadzieje, że będziecie - tak jak ja - dobrze się bawić!

6 komentarzy:

  1. Hej!! Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na moje pytania i jak piszesz - dobrze się bawiłaś!! :))) Miałabym podobne odpowiedzi ;) hihihi Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    Czy to na pewno o mnie chodzi? Jak widzę humorek trochę lepszy już...tak trzymać :) jestem z Tobą :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba myślimy o sobie w tym samym czasie, bo dokładnie w momencie kiedy Ty napisałaś swój komentarz u mnie , ja napisałam swój u Ciebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Ci za zaproszenie. Jejku, mam takie zaległości w czytaniu blogów, nie ogarniam po prostu. A upały takie u nas, że głowa mi się przegrzewa:) i nie kontaktuję prawie. Obiecuję odpowiedziec na pytanie w miarę szybko. Ale co ja wymyslę???:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie . Pytania ? Ok odpowiedzi może w kolejnym poście .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. DZIĘKUJE ;-))))))))))POZDRAWIAM CIEPLUTKO.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione przez Ciebie słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...