.
.
.
.
.

środa, 27 lipca 2011

Wyróżnienie...

Coś mi się przytrafiło...
Bardzo miłego...
Dostałam informację o wyróżnieniu ;)
Ja...? Na pewno ja...?
Amatorka, która stawia pierwsze kroki w blogowym świecie...
A jednak!


Bardzo dziękuję !!! - wyrózniła mnie  LEANDRA u której jestem stałym gościem, którą podziwiam za kreatywność, pomysłowość i twórcze podejście do życia :)
Naprawdę nie spodziewałam się tak miłej niespodzianki!


      
       A wyróżnienia ode mnie są dla:

Siedem rzeczy o mnie:

1.       Kocham… ludzi, zwierzęta, przyrodę

2.       Uwielbiam… się śmiać! Rzadko można mnie zobaczyć ze zbolałą miną. Nawet podczas największej            zawieruchy życiowej, zawsze znajdę drobny szczegół, który pozwoli mi się uśmiechnąć J

3.       Potrafię… docenić każdą drobnostkę i podpisuję się obiema rękami pod słowami piosenki Sylwii Grzeszczak: „Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest…”

4.       Mogę… spędzić pół dnia przy komputerze, a potem sobie wyrzucam, że jestem taka bezproduktywna!

5.       Lubię… kolor niebieski i wszystkie jego odcienie

6.       Nie lubię… ludzi wiecznie marudzących, którym wszystko przeszkadza

7.      Wiem… że staram się być dobrym człowiekiem


Zasady zabawy:
  1. Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał Ci tę nagrodę,
  2. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
  3. Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
  4. Napisz o sobie 7 rzeczy,
  5. Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji 

11 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziekuje za wyroznienie :) to cieszy no i w ten oto sposob trafilam rowniez i w Twoje progi, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze prowadzisz bloga od niedawna ale za to w jakim stylu! Z reszta ja tez dopiero od maja pisze:)
    POzdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O..! Dziekuje bardzo za wyroznienie! :))

    Pozdrawiam serdecznie!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie,okropnie mi miło,w wolnej chwili postaram się cos skrobnąć o sobie i przesłać go dalej,pozdrawiam i dzięki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Amaggie! Bardzo dziekuje za wyroznienie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia:))pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje...fajnie dowiedzieć się o Tobie więcej....pozdrawiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie :)
    Dziękuję że byłaś :)Mój blog też jest od niedawna :)Cieszę się że w ogóle ktoś go znalazł :)
    pozdrawiam Cię serdecznie i na pewno będę zaglądać :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło. Pozdrawiam Issa

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dziękuję serdecznie za wyróżnienie. Również jest mi bardzo miło. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione przez Ciebie słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...