.
.
.
.
.

niedziela, 17 lipca 2011

Leniwa niedziela...

Jakoś tak smętnie upłynął mi weekend.
Właściwie z nutką zadumy, melancholii, wspomnień - umarł Tata mojego D.

Czwartek i piątek był trochę na wariackich papierach - bieganie, załatwianie, informowanie... a sobota
i niedziela - spokój, cisza i samotność ( D. musiał pojechać nad morze po brata )
Dobrze mi to zrobiło :)

Dla polepszenia humoru ugotowałam sobie moje ulubione, superszybkie i superpyszne

LECZO


składniki:
1/2 kg kiełbasy/parówek
3 papryki (kolor wg uznania)
1/2  kg pomidorów
3 duże cebule

1 cukinia 
łyżki oleju
1 łyżeczka ostrej papryki
1 łyżeczka słodkiej papryki

szczypta soli

przyrządzanie:

Kiełbasę/parówki, cebulę i cukinię kroję w półplasterki; wrzucam na rozgrzany olej. Dodaję oczyszczoną z gniazd nasiennych, pokrojoną w cienkie paski paprykę. Dus na małym ogniu często mieszając przez około 5 minut.
Pomidory sparzam, obieram ze skórki; kro niezbyt drobno i doda do duszącej się kiełbasy i warzyw. Dokładnie mieszam, dodaję ostrą i słodką paprykę oraz doprawiam solą. Dus przez około 5 minut bez przykrycia, do chwili aż pomidory się rozpadną, a papryka pozostanie nadal jędrna :)





Po takim obiedzie choć na chwilę ogarnął mnie błogostan...
Kontynując polepszanie humoru postawiłam na kontakt z przyrodą i wybrałam się na dłuuuugi spacer.
Do domu wróciłam zmęczona, ale nie sama...







Niestety jutro poniedziałek - trzeba wracać do codziennych obowiązków!

Mimo wszystko życzę udanego tygodnia,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...